Datum objave: 15. svibnja 2025.

Svjetski dan knjige 2025.

O životinjama i ljudima

Tema obilježavanja ovogodišnjeg Svjetskog dana knjige i autorskih prava (23.4.2025.) bila je O životinjama i ljudima. Tom su prigodom učenici sa svojim učiteljima, pomoćnicima u nastavi, a neki i s roditeljima, izrađivali slikovnice na tu temu. U slikovnice je uloženo mnogo mašte, kreativnosti, intelektualnog napora i praktičnih vještina, u što se možete i sami uvjeriti.

Sve će izrađene slikovnice biti izložene za Dan škole kako bi ih svi mogli pregledati, a pogledat ih možete i u digitalnom obliku:

Zagonetke o životinjama (PSA 3):

https://read.bookcreator.com/gvgvWeOg5UNQtHseYqLXNeLevR72/JAYQEjzLQWuK7YvQyKavQQ/cetH3-FWTEangjsAhd21mg (2025-05-15).

Pismo iz Amruš Srcograda (S5):

https://read.bookcreator.com/gvgvWeOg5UNQtHseYqLXNeLevR72/Zz7pebZdQuSgYbNEKvwAiw (2025-05-15).

Čuvari šume (7. razred):

https://read.bookcreator.com/gvgvWeOg5UNQtHseYqLXNeLevR72/0bV6DKH8TQ2TVVlzijLByg (2025-05-15).

Slatkiši i životinjice (5. i 6. razred):

https://read.bookcreator.com/gvgvWeOg5UNQtHseYqLXNeLevR72/DqdNE-FUSRmNxKZ6tdzCag (2025-05-15).

Jedna stranica – jedna njuškica (PSA 10):

https://read.bookcreator.com/gvgvWeOg5UNQtHseYqLXNeLevR72/o6zX_Aj9RXiuzyykij-Cwg (2025-05-15).

Hobotnica Helena (OOS2):

https://read.bookcreator.com/gvgvWeOg5UNQtHseYqLXNeLevR72/3T_DI33wSROplnUphxEduA (2025-05-15).

Morsko blago (A4):

https://read.bookcreator.com/gvgvWeOg5UNQtHseYqLXNeLevR72/AxuHtg8JRjyrIGLYrLqVvg (2025-05-15).

Domaće životinje (S3):

https://read.bookcreator.com/gvgvWeOg5UNQtHseYqLXNeLevR72/M1wF9YEtQXG3NBYTZ7qr-w (2025-05-15).

Pročitajte još

Majčin dan

Majčin dan

Martina Krpan, mag. rehab. educ. U tjednu od 5.5.2025. do 11.5.2025. s učenicima smo u školi kreativnim radionicama obilježili Majčin dan. Učenici su imali priliku na različite načine prikazati zahvalnost i ljubav prema majci, baki, skrbniku. U galeriji možete vidjeti...

Obilježavanje Dana Grada Slavonskog Broda

Obilježavanje Dana Grada Slavonskog Broda

Marta Prohaska Kurikularni pristup omogućuje učenicima s teškoćama aktivno sudjelovanje u životu lokalne zajednice kroz integrirane aktivnosti, poput organiziranog posjeta gradu, gdje razvijaju socijalne vještine i osjećaj pripadnosti.  Izradom i uručivanjem...

Skip to content